واگذاری زمین بیمارستان ۴۰۰ تخت خوابی گنبدکاووس

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به پیگیری های استاندار و رایزنی های انجام شده در مجلس و مسئولان شهرستان بنیاد علوی برای احداث بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی زمین واگذار کرد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از گنبدکاووس امان قلیچ شادمهر در مراسم واگذاری زمین بنیاد علوی برای احداث بیمارستان ۴۰۰ تخت‌خوابی اظهار کرد: بیش از ۸ سال از مرحله تحویل زمین برای احداث بیمارستان ۴۰۰ تخت‌خوابی گنبدکاووس می گذرد و اگر مشکلات تحویل زمین در این سالها حل شده بود امروز شاهد بهره برداری ان بودیم.

وی تصریح کرد: با رایزنی های انجام شده توسط استاندار گلستان، فرماندار و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و بنده در مجلس شورای اسلامی امروز محدوده زمین بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی که از سوی بنیاد علوی واگذار شده است مشخص و به شهرداری تحویل شد.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بعد طی کردن مرحله تحویل در شهرداری این زمین به مساحت ۳/۵ هکتار تحویل دانشگاه علوم پزشکی برای احداث بیمارستان خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه طی دو هفته آینده کمیسیون برنامه و بودجه و تلفیق نشست هایی برای پیوست بودجه سال ۱۴۰۲ خواهند داشت انتظار می رود سلزوکار واگذاری زمین تا ان زمان طی شود تا بتوانیم این بیمارستان را جایگزین بیمارستان های فرسوده با قدمت بیش از ۸۰ سال در گنبدکاووس نموده و ردیف بودجه ای برای ان در نظر بگیریم.

شادمهر گفت: این بیمارستان یکی از مطالبات جدی مردم شرق گلستان به مرکزیت گنبدکاووس بوده و هر فرد یا گروهی بخواهد در مسیر احداث ان مانع تراشی کند می ایستیم و اجازه نخواهیم داد.

 احداث بیمارستان 400 تخت خوابی گنبدکاوس بخشی از کمبود ها در بیمارستان های گلستان را مرتفع می کند

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی گنبدکاووس یکی از پروژه های مهم و برزمین مانده در طول هشت سال گذشته بوده که با احداث و بهره برداری از این بیمارستان، بخش اعظمی از کمبود تخت بیمارستانی در استان گلستان به ویژه شرق گلستان که دارای بیمارستان فرسوده با قدمت بیش از ۸۰ سال بوده برطرف می شود.

محمدعلی حدادی اظهار کرد: بیمارستان های استاندارد بین ۴۵۰ تا ۶۰۰ تخت دارند و این بیمارستان با ایجاد بخش های مختلف به استاندارد جهانی نزدیک است.

وی تصریح کرد: تلاش داریم تا با تامین اعتبار اولیه ان بتوانیم در مدت زمان کوتاه عملیات اجرایی ان را آغاز کنیم.

اولویت دولت سیزدهم اتمام پروژه های نیمه تمام است

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: یکی از اولویت های مهم دولت سیزدهم اتمام پروژه های نیمه تمام و تعیین تکلیف پروژه های بر زمین مانده است. با توجه به عزم و اراده جدی دولت کنونی پیش بینی می شود این پروژه در اسرع وقت و کوتاه ترین زمان کلنگ زنی و به بهره برداری برسد.

وی تصریح کرد: هر فردی که تلاش دارد با قوانین دست و پاگیر مانع راه اندازی چنین پروژه هایی در راستا خدمت به مردم شود، در اصل مانع اجرای راهبردهای رئیس جمهور و استاندار گلستان است.

رئیس شورای شهر گنبدکاووس گفت: زمین بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی متعلق به بنیاد علوی به وسعت ۳/۵ هکتار واقع در مسیر جاده گنبدکاووس به آزادشهر روبروی میدان بار به شهرداری تحویل شد تا بعد از اقدامات لازم به صورت اجاره به شرط تملیک به مدت ۹۹ سال به دانشگاه علوم پزشکی واگذار شود.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه