تولیدات مکتوب بیشتری امسال در سمنان ثبت شود

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان گفت: باید شرایط را برای نویسندگان و اهالی قلم فراهم کرد تا تولیدات مکتوب بیشتری امسال در سمنان ثبت شود.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از سمنان، محمد طاهریان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان پیش از ظهر امروز در کارگروه برنامه‌ریزی در راستای تحقق شعار «مهار تورم و رشد تولید» در اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان بیان کرد: خواسته رهبری نباید تنها در حد شعار باقی بماند و این موضوع باید اصل، دستور کار و نقشه راه همه دستگاه‌ها و افراد جامعه باشد.

وی اضافه کرد: ما نباید صرفاً از رشد تولید، مسائل اقتصادی و تولید کالاهای اقتصادی را مدنظر قرار دهیم؛ بلکه باید تلاش کنیم نویسندگان بومی استان را برای تولید محتویات فرهنگی با موضوع شعار سال تشویق کنیم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان با تأکید بر اینکه کتاب خوب و کتاب‌خوانی مفید موجب تولید فکر و اندیشه می‌شود، اظهار کرد: باید شرایط را برای نویسندگان و اهالی قلم فراهم کرد تا تولیدات مکتوب بیشتری داشته باشیم.

طاهریان از اعضای کارگروه برنامه‌ریزی تحقق شعار سال اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان خواست تا پیگیری برای محقق شدن شعار مهار تورم و رشد تولید را در دستور کار دهند.

پایان پیام/74002/م/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه