تصادف زنجیره ای در جاده گلستان ۵مصدوم برجای گذاشت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: تصادف زنجیره ای در محور گرگان به کردکوی سبب مصدوم شدن پنج نفر شد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از گرگان صبح امروز قاسم غریب آبادی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بنا بر گزارش‌های مردمی مبنی بر تصادف جاده‌ای در محور گرگان به کردکوی محدوده هتل گلریزان، دو تیم در قالب چهار نفر از امدادگران جمعیت هلال احمر به همراه یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودروی کمکدار به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: در این حادثه پنج خودرو شامل نیسان وانت، تیبا و پژو پارس با هم تصادف زنجیره‌ای کرده و ۱۰ نفر حادثه دیده بودند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان خاطرنشان کرد: در این حادثه خانم ۳۸ ساله دچار ترومای سر و پا، آقای ۳۸ ساله دچار ترومای گردن و پا، پسربچه هشت ساله دچار ضربه به شکم و کودک سه ساله دچار ترومای سرو صورت شده بودند که توسط آمبولانس به بیمارستان امیرالمومنین(ع) کردکوی منتقل شدند.

وی ادامه داد: متاسفانه روز گذشته نیز در محور اینچه برون به آق‌قلا محدوده روستای تنگلی دو خودروی پراید و پژو ۲۰۶ با ۲ نفر شتر برخورد کرده که در این حادثه پنج نفر مصدوم شده و توسط دو نفر از امدادگران هلال احمر به بیمارستان آل جلیل آق قلا منتقل شدند.

غریب آبادی گفت: در روزهای آینده تعطیلات نوروزی به اتمام می رسد و شاهد ترافیک و شلوغی جاده ها خواهیم بود که از رانندگان تقاضا داریم نکات ایمنی در هنگام رانندگی را رعایت کرده تا سفر خوشی داشته باشند.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه