محموله آرد دولتی قبل از فروش آزاد در بازار کشف شد

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان شاهرود گفت: محموله آرد دولتی که قرار بود در کارخانه‌ای در شاهرود با تغییر بسته‌بندی به‌عنوان آرد آزاد و با قیمتی بسیار بالاتر عرضه شود، کشف و ضبط شد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از شاهرود، سرهنگ علیرضا شائینی، جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان شاهرود ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اعلام کشف سه هزار و 240 کیلوگرم آرد دولتی در شاهرود اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر انتقال آردهای دولتی از یکی از شهرهای استان سمنان به شاهرود با یک دستگاه نیسان، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به گسترش اقدامات اطلاعاتی و هوشمندانه پلیس و رصد دوربین‌های جاده‌ای و شناسایی و توقیف خودروی موردنظر افزود: در بازرسی از نیسان، سه هزار و ۴۲۰ کیلوگرم آرد دولتی که قرار بود در کارخانه‌ای در شاهرود با تغییر بسته‌بندی به‌عنوان آرد آزاد و با قیمتی بسیار بالاتر عرضه شود، کشف و ضبط شد.

شائینی با بیان اینکه ارزش این مقدار آرد مکشوفه طبق نظر کارشناسان ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، اظهار کرد: محموله کشف‌شده مجدداً به چرخه توزیع مجاز و قانونی برگشت.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان شاهرود اظهارکرد: در این رابطه، یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

شائینی خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان و اقتدار با پدیده قاچاق برخورد می‌کند و در راستای جلوگیری از هدررفت سرمایه‌های ملی از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

پایان پیام/74003/م/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه