ایجاد تنش بین مردم خواسته و توطئه دشمن است

امام جمعه رشت با بیان اینکه ایجاد ۲ قطبی بین مردم و مسؤولان و ایجاد تنش بین مردم خواسته و توطئه دشمن است، گفت: برخی امور، حاکمیتی است و اما همینجا از همه مسؤولان و قوای سه‌گانه درخواست می‌کنم تلاش کنند با همت و همراهی مردم، بساط بی‌حجابی را منطقی و عاقلانه و قدرتمندانه جمع کنند.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رشت در مصلای این شهر با اشاره به سالروز همه‌پرسی تاریخی جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران یکی از روزهای مهم و طلایی ملت ایران است که باید این روز را زنده نگه داشت چرا که در این روز قصر حکومت طاغوت فرو ریخت و حکومت خدا بر مستضعفان ارزانی داده شد. 

وی با اشاره به اهمیت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی گفت: ایجاد نظام براساس مردم‌سالاری دینی، گسترش معنویت و اخلاق، ایجاد فرصت‌های شغلی، قطع نفوذ بیگانگان و تامین استقلال کشور از پیامدهای منحصر به فرد این روز بزرگ تاریخی است. 

امام جمعه رشت با بیان اینکه دستیابی به رشد و پیشرفت‌های علمی و عمرانی و برخورداری از قدرت بازدارندگی از جمله برکات ۱۲ فروردین ماه و آغاز مسیر استقلال و پیشرفت ملی است، تصریح کرد: در سلطه‌ناپذیری ملت ایران همین بس که امروز هیچ قدرتی در دنیا نمی‌تواند فشارهای خود را به جمهوری اسلامی تحمیل کند، چرا که ملت بصیر و هوشمند ایرانی اسلامی بارها و بارها در مقابل توطئه‌های مختلف دشمن ایستاده و نقشه‌های شوم آنان را یکی پس از دیگری نقش بر آب کرده است.

فلاحتی با گرامیداشت روز وفات حضرت خدیجه سلام الله بانوی بزرگ اسلام و میلاد دومین اختر تابناک امامت و ولایت افزود: انقلاب اسلامی همواره با دشمنان شیطان صفتی از جمله آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی روبه‌رو بوده که کارشان دشمنی بر عقاید و باورهای ملت‌ها و نفوذ بر انسان‌هاست تا به اهداف شوم خود دست پیدا کنند. 

خطیب جمعه رشت با تاکید بر نقش جمهوری اسلامی ایران در ایجاد تحول بنیادین در معادلات بین المللی بیان کرد: نقش غیرقابل انکار جمهوری اسلامی ایران در تغییر معادلات بین‌المللی موجبات کینه دشمن و تلاش مضاعف آن‌ها برای مهار انقلاب اسلامی را فراهم کرده از این رو، با توطئه‌های مختلف در تلاش است تا ملت ایران از آرمان‌های دینی و انقلابی خود فاصله بگیرد، اما بدانند که دشمنان ایران اسلامی آرزوی مهار انقلاب اسلامی را به گور خواهند برد. 

وی با تاکید بر اینکه نظام سلطه از جمله آمریکا در طول چهل و اندی سال گذشته هزینه‌های هنگفتی را برای مهار انقلاب اسلامی متحمل شده است، گفت: ملت بصیر و آگاه ایران اسلامی در صحنه‌های مختلف همواره پای انقلاب ایستادند و خواب‌های خیالی دشمن را به کابوسی ابدی تبدیل کردند. 

امام جمعه رشت با اشاره به اهمیت نقش دین در زندگی اجتماعی بشر افزود: پایبندی مردم ایران اسلامی به ویژه دختران و زنان به آداب دینی از جمله حجاب آرامش را از دشمن گرفته و همواره در تلاش است تا با توطئه‌های مختلف به باورها و ارزش‌های دینی و ملی ایران اسلامی خدشه وارد کند. 

فلاحتی با تاکید بر قدرت جمهوری اسلامی ایران در مهار قدرت آمریکای جنایتکار در منطقه و فرامنطقه بیان کرد: آرامش معنادار جمهوری اسلامی در دوران سخت کرونا، تحریم اقتصادی و بحران‌های مختلف برای اهل معنا و دنیا زبانزد و قابل توجه بوده است. 

وی با بیان اینکه ایجاد ۲ قطبی بین مردم و مسؤولان و ایجاد تنش بین مردم خواسته و توطئه دشمن است، گفت: برخی امور، حاکمیتی است و اما همینجا از همه مسؤولان و قوای سه‌گانه درخواست می‌کنم تلاش کنند با همت و همراهی مردم، بساط بی‌حجابی را منطقی و عاقلانه و قدرتمندانه جمع کنند. 

امام جمعه رشت با اشاره به بیانیه اخیر وزارت کشور درباره رعایت عفاف و حجاب گفت: جمهوری اسلامی خود دارای قدرت است و به وقت مقتضی، منطقی و هوشمندانه با این مسئله برخورد خواهد کرد. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه