امام جمعه سمنان: مردم پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند

امام جمعه سمنان گفت: مردم ایران علاقه و ارادت خود را به جمهوری اسلامی ایران بارها نشان داده‌اند و تا آخرین نفس پای آرمان‌های انقلاب اسلامی، شهدا و اسلام ایستاده‌اند.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، امام جمعه سمنان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان سمنان در میعادگاه نماز جمعه این شهر با اشاره به 12 فروردین‌ماه، روز جمهوری اسلامی ایران و لزوم گرامیداشت این یوم‌الله اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با پشتوانه مردم مستقر شد و به پیروزی رسید و مردم در این روز، بار دیگر تأکید کردند که جمهوری اسلام را بر هر طاغوتی ترجیح می‌دهند.

وی تصریح کرد: 12 فروردین‌ماه، روز بزرگی برای ملت ایران بوده و در چنین روز باشکوهی، شاهد پایان طاغوت و سلطه همه شیطان‌های عالم بر کشورمان بودیم.

امام جمعه سمنان اضافه کرد: همه باید یوم‌الله 12 فروردین را گرامی داریم و در سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز شاهد بودیم که معظم‌له این روز را یکی از اعیاد ملت ایران توصیف فرمودند و این عید، باید به‌خوبی گرامی داشته شود.

مطیعی بیان کرد: ۱۲ فروردین در نگاه امامین انقلاب اسلامی در حقیقت چراغ انقلاب اسلامی را روشن نگه داشته است و از این‌رو، ارزش آن بسیار قابل‌توجه است.

وی با اشاره به هجمه بی‌سابقه غربی‌ها علیه ایران اسلامی که همچنان نیز ادامه دارد، گفت: جنگ ترکیبی دشمنان در حالی علیه ایران اسلامی پرقدرت ادامه دارد که در زمان صدر اسلام نیز با شرایط دیگری شاهد آن بودیم.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه جنگ ترکیبی سال گذشته در قالب اغتشاش، ناآرام‌سازی کشور و ایجاد ناامنی خود را نشان داد؛ اما همچون همیشه این مردم بابصیرت و هوشیار ایران بودند که بار دیگر دشمنان را ناکام گذاشتند.

مطیعی بیان کرد: حضور مردم در صحنه‌های مختلف همواره یکی از موارد بسیار ارزشمندی بوده که باید قدر آن را دانست.

وی تصریح کرد: مردم ایران علاقه و ارادت خود را به جمهوری اسلامی ایران بارها نشان داده‌اند و هر جا به حضورشان نیاز بوده، در صحنه حاضر بوده‌اند.

امام جمعه سمنان گفت: ملت بزرگ ایران تا آخرین نفس پای آرمان‌های انقلاب اسلامی، شهدا و اسلام ایستاده‌اند و مسؤولان باید قدر این حضور و مشارکت همگانی را بدانند.

مطیعی اضافه کرد: امروز نیز همه باید بکوشند تا مشکلات موجود برطرف شود و مسؤولان به تحقق پیام سال رهبری توجه داشته باشند.

پایان پیام/74001/م/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه