سهم شما از جوانی جمعیت ایران چیست/ این عنوان یک مسابقه کتابخوانی است!

در آستانه روز ملی جمعیت دبیرخانه جایزه ملی جوانی جمعیت با همکاری موسسه فرهنگی هنری شهید روحی جایزه ملی جوانی جمعیت «مسابقه کتابخوانی سهم من از جوانی ایران» را برگزار می‌کند.

حجت الاسلام علی گودرزی دبیر این رویداد درباره جزئیات این مسابقه به خبرنگار حوزه فرهنگ عمومی آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد گفت: مسابقه ملی کتابخوانی «سهم من از جوانی ایران» از کتاب «هفت خان خیالی» نوشته سحر فرهادی برگزار می‌شود. 

وی گفت: کتاب هفت خان خیالی؛ پژوهشی درباب ارتباط معیشت و تربیت فرزند صالح و پاسخی به دلواپسی‌های فرزندآوری و فرزندپروری است. 

گودرزی درباره محتوای این کتاب گفت: رزق و برکت، ترس از فقر و فرار از فرزندآوری، تأثیر رفاه و سختی در تربیت، عوامل موثر بر هدایت و تربیت، چالش مادری، خانه‌داری و اشتغال و مدیریت هزینه‌های فرزندآوری و فرزندپروری از دیگر مباحث مطرح شده در این کتاب است. 

 

دبیر سابق قرارگاه جمعیت کشور افزود: این مسابقه در دو بخش بزرگسالان (به صورت آنلاین) و بخش ویژه کودکان و نوجوانان (ارسال نقاشی با موضوع سهم‌ من از جوانی ایران) برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان به منظور شرکت در این مسابقه می‌توانند تا پایان خرداد ۱۴۰۲ با مراجعه به سامانه مرکز مجازی مسابقات کتابخوانی www.mketab.ir در مسابقه شرکت کنند.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه