بلیت کدام رشته‌ها در المپیک پاریس زودتر فروخته شد؟

کمیته برگزاری بازی‌های المپیک پاریس از فروش حدود ۷ میلیون بلیت برای این بازی‌ها خبر داد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، کمیته برگزاری بازی‌های المپیک پاریس اعلام کرد که فروش بلیت‌های پارالمپیک از 9 اکتبر آغاز می‌شود. فروش بلیت‌ها از طریق tickets.paris2024.org با 2.8 میلیون بلیت نسخه برای پوشش کل رقابت‌ها در دسترس خواهد بود. برخلاف بازی‌های المپیک، هیچ قرعه‌کشی برای خرید وجود نخواهد داشت و بلیت‌های فروخته شده در زمان واقعی در دسترس هستند.

قرار است بیش از 500 هزار بلیت با قیمت 16 دلار فروخته شود البته نیمی از بلیت‌ها با قیمت 26 دلار در دسترس هستند. بلیت بهترین جایگاه هم با 107 دلار به فروش می‌رسد. کمیته برگزاری بازی‌های پاریس اعلام کرده هدف از قیمت‌گذاری این است افراد بیشتری بتوانند پارالمپیک را تماشا کنند. 

آنها همچنین اعلام کردند مرحله دوم فروش بلیت بازی‌های المپیک پس از ثبت رکوردهای جدید فروش، به عنوان «موفقیت بی‌سابقه» مورد استقبال قرار گرفته است. این مرحله روز جمعه (19 می به پایان رسید و در نهایت 1.89 میلیون بلیت در یک هفته فروخته شد. در مجموع 4 میلیون نفر برای قرعه کشی مرحله دوم فروش بلیت ثبت نام کردند که تقاضا از تعداد بلیت های موجود فراتر رفت.

خریداران بلیت از 178 کشور جهان بودند در حالی که مردم فرانسه 63.5 درصد بلیت‌ها را تهیه کرده‌اند. ورزش‌های تیمی بیشترین فروش را داشتند که فوتبال در رتبه اول است و پس از آن بسکتبال، هندبال، دوومیدانی و والیبال قرار دارند. 

بلیت‌های 96 دلاری برای مراسم افتتاحیه که قرار است در رودخانه سن برگزار شود نیز در طول 2 ساعت فروخته شد. در مجموع 6.8 میلیون بلیت برای المپیک پاریس فروخته شده که به گفته سازمان دهندگان این رقم فراتر از تخمین‌های اولیه است.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه