سخنگوی تعزیرات: وزارت صمت گران فروشی خودروسازان را گزارش کند

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: وزارت صمت و زیرمجموعه آن سازمان حمایت می‌توانند گرانفروشی خودرو‌ها را به ما گزارش کنند تا شعبه‌های تعزیرات حکومتی به موضوع رسیدگی کنند.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد به نقل از صدا و سیما محمدعلی اسفنانی با بیان اینکه وزارت صمت و سازمان حمایت می توانند گرانفروشی خودروهای مونتاژی را به سازمان تعزیرات گزارش کنند، گفت: شرکت‌های خودروساز تخلفاتی نظیر گرانفروشی یا عرضه کالای تقلبی دارند که به ما گزارش می‌شود و در خصوص برخی از آن‌ها حکم صادر شده است.

وی افزود: حتی اگر وزارت صمت هم تخلفات را گزارش نکند، چنانچه سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی نیز گزارشی از تخلف خودروسازان دریافت کند ما بطور مستقیم رسیدگی می‌کنیم و در خصوص گرانفروشی حکم صادر می‌کنیم.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: در قانون پیش بینی شده که گزارش تخلفات را سازمان‌های مرتبط به تعزیرات حکومتی اعلام کنند به عنوان نمونه در بحث اقلام کشاورزی وزارت جهاد کشاوزی به عنوان ضابط، متخلفین را معرفی می‌کند و یا در حوزه کالا‌های بهداشتی و درمانی‏ دانشگاه‌های علوم پزشکی تخلفات را اعلام می‌کنند و اغلب موارد هم از سوی سازمان حمایت یا اتاق اصناف به ما گزارش می‌شود.

پایان پیام/ 

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه