جام بین المللی تختی| یزدانی بدون رقیب قهرمان شد/ بلیت بلگراد در جیب زارع

حسن یزدانی با برتری قاطع مقابل وفائی پور به مقام قهرمانی در وزن 86 کیلوگرم رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، در ادامه رقابت های جام بین المللی تختی فینال ۵ وزن دوم برگزار شد و حسن یزدانی توانست با برتری قاطع مقابل وفائی پور قهرمان وزن 86 کیلوگرم شود. 

*61 کیلوگرم: رضا اطری ۱۱ - محمد رمضانپور صفر

رضا اطری در فینال مقابل رمضانپور قرار گرفت و با یک کشتی حساب و کتاب شده توانست او را ۱۱ بر صفر شکست دهد و به مدال طلا برسد.

*74 کیلوگرم: یونس امامی ۶ - محمدصادق فیروزپور صفر

یونس امامی دیگر قهرمان کشتی آزاد کشورمان مقابل در فینال با تکنیک ناب خودش توانست محمدصادق فیروزپور را از پیش رو بردارد.

*86 کیلوگرم: حسن یزدانی ۱۲ - هادی وفائی پور ۲

دیدار وزن ۸۶ کیلوگرم بسیار حساس بود وفائی پور در ابتدا کار را برای حسن یزدانی سد محکم شد و امتیاز اول را هم کسب کرد اما در ادامه این حسن یزدانی بود که با جنگندگی خود موفق شد این کشتی گیر را به زیبایی هرچه تمام شکست دهد.

*97 کیلوگرم: مجتبی گلیج ۳ - امیرعلی آذرپیرا ۲

فینال امیر علی آذر پیرا و گلیج که یکی از حساس ترین فینال های جام تختی کشتی آزاد محسوب می‌شد رقابت جذابی بین ۲ کشتی گیر بود اما در پایان این گلیج بود که ۲ ثانیه مانده به پایان باخت را با پیروزی عوض کرد و قهرمان شد.

*125 کیلوگرم: امیرحسین زارع 8 – امیررضا معصومی یک

جنگ اصلی فینال در وزن ۱۲۵ کیلوگرم بین امیررضا معصومی و امیرحسین زارع قهرمانان سنگین وزن کشورمان بودند. در این دیدار ۲ کشتی گیر رقابت پیاپایی را داشتند. در ادامه کار این زارع بود که با هوشیاری معصومی را به پل زد و بعد از آن هم امتیاز های بعدی را کسب کرد تا در نهایت قهرمان وزن ۱۲۵ کیلو شود.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه