سرود «برکت ایران» برای تولد امام رئوف شنیدنی شد+نماهنگ

سرود «برکت ایران» به یمن تولد امام رضا(ع) برای دهه کرامت، توسط جبهه فرهنگی سرو تولید و منتشر شد.

به گزارش خبرنگار موسیقی آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، سرود «برکت ایران» به یمن تولد امام رضا(ع) برای دهه کرامت، توسط جبهه فرهنگی سرو تولید و منتشر شد.

حجت الاسلام علی خان‌محمدی مسئول جبهه فرهنگی سرو در خصوص تولید این سرود و نماهنگ به خبرنگار کارآفرینان اقتصاد گفت: بسم الله الرحمن الرحیم.

 سرود برکت ایران  برای دهه کرامت توسط جبهه فرهنگی سرو که مخفف سربازان رهرو ولایت است ساخته شده و در آستان قدس رضوی و آستان کریمه اهل بیت تصویر برداری شده است. این سرود با همکاری کودکان و نوجوانان شهرهای مقدس قم و مشهد ساخته شده است.
 
وی افزود: در این سرود دو بند آن مخصوص حضرت معصومه و دو بند آن مخصوص امام رضا علیه‌السلام و یک بند آن مخصوص امام زمان و ظهور است و اشاره به شهدای شاخص و دو شهید روحانی صحن جامع رضوی، شهید دارایی و اصلانی پرداخته و دختر شهید اصلانی در ضبط این سرود حاضر بود.

حجت الاسلام علی خان‌محمدی گفت: رسانه نوین آستان قدس رضوی همکاری بسیار خوبی بابت این اثر داشتند و ضبط این اثر را در حرم حضرت ثامن الحجج به عهده گرفتند. همچنین، آستان کریمه اهل بیت برای ساخت این اثر کمک شایسته‌ای داشتند.

سرود «برکت ایران» به تهیه‌کنندگی حجت‌الاسلام علی خان‌محمدی، کارگردانی مسعود حیدری، با شعر میثم برزگر و  با نوای محمد مهدی خشک‌دامن توسط جبهه فرهنگی سرو تهیه و تولید شده است.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه