لزوم تدوین برنامه بلندمدت درآمدزایی و توسعه برندینگ «برج میلاد»

مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران گفت: با تغییر نگاه در حوزه برنامه ریزی و رفع موانع اجرایی توسعه برندینگ برج میلاد، باید برنامه بلندمدت درآمدزا به منظور تقویت جایگاه اقتصادی آن و ارائه خدمات فرهنگی و گردشگری در سطح کشوری و منطقه ای به مردم و گردشگران تدوین شود.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، نشست تعاملی ادارات کل برنامه و بودجه و دفتر پایش برنامه و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران با حضور مدیران کل و معاونین برنامه و بودجه و دفتر پایش برنامه و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران، مدیرعامل شرکت برج میلاد، مدیرکل برنامه ریزی و توسعه شهری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی در برج میلاد برگزار شد و گزارش وضعیت بودجه ای برج میلاد تهران شامل وضعیت درآمدی و عملکرد جذب اعتبارات آنان مورد بررسی قرار گرفت.

امیر شهرابی مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران با بیان اینکه بر اساس نگاه بودجه‌ای، منابع و درآمد مهمتر از مصارف و هزینه است و در اولویت نظام بودجه ریزی قرار دارد، افزود: سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری باید به عنوان مجموعه‌های درآمد زا برای خودکفایی مالی و عدم وابستگی به بودجه عمومی شهرداری تلاش کنند.

مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران از برج میلاد به عنوان یکی از مجموعه‌های تراز فرهنگی گردشگری در تهران، کشور و حتی منطقه خاورمیانه یاد کرد و گفت: به نظر می رسد با انجام کار مطالعاتی دقیق باید برنامه درآمدزایی بلندمدت با نگاه سرمایه‌گذاری در این بخش تدوین شود که این اقدام  ماندگار چراغ راهی برای آینده خواهد بود. البته باید موانع اجرایی در توسعه برندینگ برج میلاد رفع شود.

محمد امیرآبادی مدیرکل دفتر پایش برنامه و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران نیز در خصوص آخرین وضعیت پیشرفت پروژه های برج میلاد از جمله احداث ساختمان اداری و توسعه و تکمیل طرح های باقیمانده فنی و مهندسی برج میلاد تهران توضیحاتی ارائه داد.

 مدیرعامل شرکت برج میلاد نیز با ارائه گزارشی از وضعیت درآمدی و تعداد مراجعه کنندگان به برج میلاد گفت: تمرکز مطالعات اقتصادی و درآمدی ما مبنی بر افزایش بناهای برج انجام شده و پروژه اصلی ما تکمیل طرح های باقیمانده فنی و مهندسی برج میلاد تهران است که جزو موارد ضروری به شمار می رود و نیازمند حمایت جدی برای اتمام این پروژه هستیم.

حیدری با بیان اینکه اساسنامه شرکت برج میلاد خدماتی و گردشگری است نه اقتصادی، گفت: با حمایت مدیریت شهری برای رفع چالش های موجود، برج میلاد می تواند به شرکت اقتصادی درآمدزا تبدیل شود و خدمات خود را در سطح ملی و بین المللی گسترش دهد.

طی این نشست، مدیرکل برنامه ریزی و توسعه شهری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری، معاونین ادارات کل برنامه و بودجه و دفتر پایش برنامه و مدیران و معاونین برج میلاد، نظرات و پیشنهادات خود را در موضوعات مربوط به برج میلاد مطرح کردند.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه