خیابان انقلاب از جشن مردمی غدیر امسال میزبانی می‌کند+تصاویر

جشن مردمی غدیر که سال گذشته با عنوان «مهمانی 10 کیلومتری» در تهران برگزار شد و مورد تقدیر مقام معظم رهبری هم قرار گرفت، امسال بناست در خیابان انقلاب برگزار شود.

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، جشن بزرگ مردم تهران با عنوان «مهمونی ۱۰ کیلومتری» سال گذشته به مناسبت عید غدیر از چهارراه ولیعصر تا چهارراه پارک وی با حضور بالغ بر ۳ میلیون نفر برگزار شد. در این مهمانی ۶۰۰ موکب مردمی به مردم در قالب‌های مختلف خدمت‌رسانی کردند. ۲ میلیون پرس غذا و میان‌وعده برای پذیرایی از مردم تهران در این مهمانی تدارک دیده شد و ۱۱۰ هزار اسباب بازی میان کودکان توزیع شد.

کودکان  ۱۲ هزار اسباب‌بازی اهدا کردند

همچنین در این مراسم پویش هدیه اسباب‌بازی هم راه اندازی شده بود که براین اساس بنا بود کودکان اسباب‌بازی‌های خود را برای اهدا به کودکان نیازمند و سرطانی هدیه بیاورند. در مجموع ۱۲ هزار اسباب‌بازی در این پویش جمع‌آوری شد و مبلغ ۴۳ میلیون تومان هم به صورت نقدی جمع‌ شد که بناست از تولیدکنندگان داخلی، اسباب‌بازی با پایین‌ترین قیمت خریداری شود و به دست کودکان برسد.

رهبر انقلاب: جشن میلیونی غدیر نشان داد مردم طرفدار دین هستند

برگزاری این مهمانی مورد تقدیر مقام معظم رهبری هم قرار گرفت و ایشان در سخنرانی ۱۴۰۱/۵/۵ در دیدار ائمه‌ جمعه سراسر کشور با اشاره به جشن میلیونی غدیر در تهران و حضور قشرها و ظواهر مختلف، آن را پدیده‌ای عجیب خواندند و خاطرنشان کردند: در این جشن همه جور آدمی حضور داشتند و همه نیز با وجود تفاوت‌های ظاهری طرفدار دین هستند.

از نهادها و سازمان‌هایی که تسهیل‌گر برگزاری این جشن مردمی بودند، خبر می‌رسد که امسال هم بناست جشن مردمی غدیر برگزار شود اما با بهره‌گیری از تجربه گذشته و حضور پرشور مردم، امسال این جشن به خیابان انقلاب تهران و حدفاصل میدان امام حسین(ع) و میدان انقلاب خواهد آمد. میدان انقلاب مرکز اصلی برنامه‌های این طرح است.

تصاویری از مراسم سال قبل جشن مردمی غدیر را مشاهده کنید:

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه