روایتی از اردوی «دو جبهه یک جهاد» دانشجو معلمان در خاتم+ عکس

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان یزد بااشاره به اهمیت برگزاری اردوی پنج روزه جهادی «دو جبهه یک جهاد» دانشجویان بسیجی، گفت: تفکر جهادی تنها راه برون از مشکلات مختلف است.

محمدامین دهقانپور فراشاه، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان یزد در گفت‌و‌گو با خبرنگار کارآفرینان اقتصاد از این استان، اظهار کرد: اردوی جهادی «دو جبهه یک جهاد» بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان یزد، با محوریت فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی از تاریخ ۱۰ الی ۱۵ خردادماه ۱۴۰۲ در شهرستان خاتم برگزار شد.

وی افزود: در این اردوی جهادی که با هدف شناسایی نیازهای مختلف منطقه آغاز شده بود، ۲۰ دانشجو معلم از پردیس شهیدان پاک نژاد به انجام فعالیت‌های عمرانی، تربیتی و فرهنگی برای دانش آموزان و خانواده‌های نیازمند آن منطقه پرداختند.

دهقانپور با بیان این‌که چهار عملیات عمرانی از جمله ساخت سرویس بهداشتی، حمام و بتن‌ریزی در این اردو انجام شده است،گفت: فعالیت‌های فرهنگی نظیر برگزاری کلاسی‌های آموزشی و تربیتی، مسابقات ورزشی، حلقه‌های مطالعاتی، پخش شربت و شیرینی و برگزاری جشن آئینی از دیگر برنامه‌های این اردوی جهادی بوده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان یزد در پایان با بیان این‌که تفکر جهادی تنها راه برون از مشکلات مختلف است، خاطرنشان کرد: ما جز با کار جهادی و کار انقلابی نخواهیم توانست این کشور را به سامان برسانیم و در همه‌ی بخش‌ها، کمربسته بودنِ مثل یک جهادگر لازم است‌؛ این اگر بود، کارها راه می‌افتد؛ این اگر بود، بن‌بست‌ها باز میشود، شکافته می شود.

پایام پیام/الف

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه