شهادت جوان فلسطینی در رام‌الله

وزارت بهداشت فلسطین از شهادت یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان رژیم اشغالگر خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، رسانه‌های فلسطینی امروز جمعه (نهم ژوئن) اعلام کردند جوان فلسطینی که گفته می‌شود عملیات شب گذشته در ایست بازرسی رانتیس را انجام داده، به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی شهید شده است.

طبق گزارش خبرگزاری «شهاب»، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرده که نام شهید فلسطینی «مهدی محمد بیادسه» و ۲۹ ساله بوده است.

جنبش «احرار» فلسطین، در بیانیه‌ای اعلام کرد: سوگوار شهید قهرمان و جوان رام الله هستیم؛ ما تأکید می‌کنیم که آسمانی شدن شهدا مانع از ادامه مسیر مقاومت نخواهد شد، بلکه بر قدرت و آتش خشم آن می‌افزاید. مردم ما به فداکاری ادامه خواهند داد.

رسانه‌های عبری صبح امروز خبرها درباره زخمی شدن یک سرباز صهیونیست را تایید کرده و گزارش دادند که او در حمله با چاقو به ایست بازرسی رانتیس در شمال غربی رام الله در کرانه باختری زخمی شده است.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «المیادین»، روزنامه عبری «معاریو» در این باره نوشته بود: «یک سرباز اسرائیلی در یک عملیات چاقوکشی در ایست بازرسی رانتس در نزدیکی رام‌الله زخمی شد؛ فرد مهاجم مورد اصابت گلوله قرار گرفته است».

این حمله در حالی انجام شده که عملیات تیراندازی نیروهای مقاومت به نظامیان صهیونیست، طی روزها و هفته‌های اخیر در سرزمین‌های اشغالی افزایش یافته است؛ چراکه رژیم اشغالگر هم حملاتش به فلسطینیان را در کرانه باختری ادامه می‌دهد. شب گذشته ۴فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست دستگیر شدند.

پایان پیام/م

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه