سلامت مردم کهگیلویه برای مسئولان مهم نیست

امام جمعه کهگیلویه با توجه به دفن غیراصولی زباله‌ها در سایت زباله گفت: مسئولان برای این معضل تدبیری بیندیشند.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های عبادی_سیاسی این هفته نماز جمعه دهدشت به بررسی نکات سخنان رهبر معظم انقلاب در اجتماع میلیونی سی وچهارمین مراسم ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران پرداخت و اظهار کرد: تحول انقلاب اسلامی، جریان بیداری اسلامی در سطح جهان و زنده کردن فضای معنویت در دنیا از جمله تحولاتی بود که حضرت امام به وجود آورد.

امام جمعه کهگیلویه افزود: اگر امروز معنویت اسلام همراه با بصیرت سیاسی وجود دارد از برکات انقلاب امام است.

وی بیان کرد: تحولات حضرت امام نیاز به استمرار نرم‌افزاری و سخت‌افزاری دارند، امام با همه اعتقادی که به جامعه اسلامی داشت و با ایمان و امید، اسلام را زنده و احیاء کرد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با بیان این‌که امروز هر کسی منافع ملی و ایران را دوست دارد برای ترویج ایمان و امید باید تلاش کند گفت: متاسفانه برخی در حال ترویج بذر ناامیدی و می‌گویند اسلام از بین رفته است! ما نباید هر چی دشمن می‌گوید را باور کنیم، امروز در تلاطم فضای مجازی و در این بی قیدی‌ها در سطح گسترده عالم، جوانان مدافع حرم ماحصل چه مکتبی و کدام انقلاب است؟ امام انقلابی را به وجود آورد این‌همه جمعه و جماعات دارد، نباید ترویج ناامیدی در جامعه کرد.

امام جمعه کهگیلویه ادامه داد: پیشرفت شگرف موشک فراصوت فتاح در کشوری که ۴۴ سال تحریم پشت تحریم می‌کنند و حتی زمانی سیم خاردار نمی‌دادند اما امروز به دنیا می‌گوییم موشک قاره‌پیما و هر اندازه بخواهیم می‌سازیم و هر کجا اراده کنیم بر پیکره دشمن فرود خواهیم آورد.

وی افزود: این موشک مافوق صوت برای برای صهیونیست‌ها سرگیجه و هراس و برای جهانیان تحیر و شگفتی  به وجود آورد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر گفت: این قدرت عظیم برخواسته از روح علوی امام راحل و ایستادگی و مقاومت شهداء و خانواد‌ه‌های آنان است.

وی بیان کرد: امروز ایران به یک ابرقدرت تبدیل شده و رسانه‌های رسمی تل‌آویو نوشتند فتاح یعنی کمتر از ۴۰۰ ثانیه تا تل‌آویو.

حجت‌الاسلام وحدانی اظهار کرد: رونمایی فتاح پیامدهایی دارد، که ما امروز به بازدارندگی جدی رسیدیم و ساخت این موشک به دنیا می‌گوید جنگ در ابعاد مختلف کارایی ندارد.

وی مسئله راهبرد بومی‌سازی امنیت خلیج فارس را یادآور شد و با بیان این‌که کشورهای حوزه خلیج فارس به این نتیجه رسیدند که دیگر آمریکا قدرت قابل اتکا نیست گفت: این در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب است که امنیت خلیج فارس را باید ما تامین کنیم، آن‌هایی که دنبال امنیت خلیج فارس بودند برگردند خلیج خوک‌ها. و این هم ماحصل انقلاب عظیم‌شأن است.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با توجه به این‌که در هفته جهانی محیط زیست قرار داریم، نهضت ملی کاهش آلودگی محیط زیستی را یادآور شد و با بیان این‌که دفع نادرست زباله‌های پلاستیکی باعث گسترش آلودگی در سطح طبیعت شده است گفت: به خاطر سلامتی خود نسبت به مسئله محیط زیست بی‌تفاوت نباشیم.

امام جمعه کهگیلویه، مسئله سایت زباله دهدشت را یادآور شد و با بیان این‌که کارهای صورت گرفت گفت: اما این سایت داره به حالت سابق بر می‌گردد، دفن اصولی زباله صورت نمی‌گیرد و مسئولان برای این معضل فکری کنند.

انتهای پیام/۸۲۰۳۵

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه