رونمایی از موشک فتاح، تبلور و تجلی ما می‌توانیم است

امام جمعه چادگان گفت: رونمایی از موشک فتاح تبلور و تجلی ما می‌توانیم است که نتیجه اعتماد به جوانان مومن و انقلابی است و جهان مات و مبهوت این عزم و اراده شده است.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از چادگان، حجت الاسلام سید محمود بنی‌جمالی امام جمعه شهرستان چادگان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به رونمایی از موشک هایپرسونیک فتاح اظهار داشت: این اتفاق خوشایند استکبار جهانی را ترساند و رژیم غاصب صهیونیستی را به لرزه درآورد و جبهه مقاومت را امیدوار کرد.

وی افزود: رونمایی از این موشک کشور ما را به چهارمین قدرت دارای فناوری ساخت موشک‌های فراصوت تبدیل کرده و ما از قدرت بازدارنده انفعالی به قدرت بازدارندگی تهاجمی رسیدیم و با این قدرت در سه حوزه منطقه‌ای، فرامنطقه‌ای و جهانی اجازه تعرض به هیچ کشوری را نخواهیم داد.

بنی جمالی گفت: فناوری ساخت این موشک بسیار پیچیده است و اگر کشوری توانایی ساخت موشک هایپرسونیک را داشته باشد، موشک قاره‌پیما نیز خواهد ساخت که این پیام برای دشمنان ملت ایران واضح بود.

امام جمعه چادگان ادامه داد: تشکیل زنجیره علمی و فناوری و صنعتی پیام دیگری بود که رونمایی این موشک به جهان مخابره کرد، همچنین صنعت خودروسازی کشور باید ارتقا پیدا کند و خود را به فناوری برساند تا عقب نماند.

وی با بیان اینکه این رونمایی تبلور و تجلی عینی ما می‌توانیم است، تأکید کرد: ما می‌توانیم یک شعار نیست، یک واقعیت و قدرت نرم جمهوری اسلامی است و نتیجه اعتماد به جوانان مأمن انقلابی است که گره‌ها را باز خواهند کرد؛ خلق این شگفتی در شرایط تحریم و اقتصادی برای جهانیان ناباورانه است.

بنی‌جمالی خروج امارات از ائتلاف با آمریکا و پیوستن به ائتلاف ایران، عمان و عربستان را بمب خبری خواند و افزود: یکی از عوامل خروج امارات از ائتلاف آمریکا هزینه‌بر بودن و ناکارآمدی ائتلاف با آمریکا است، امارات متحده عربی به دنبال بهانه برای خروج از این ائتلاف بود که با توقیف کشتی‌هایش این بهانه را به دست آورد.

امام جمعه چادگان با تبریک هفته محیط زیست به کارمندان این نهاد تأکید کرد: محیط زیست جدای از اینکه موضوعی ملی و جهانی است یک موضوع قرآنی و الهی است که حفظ آن برای ما تکلیف است.

وی بیان کرد: امیدواریم موضوع بازیافت در دستور کار مسؤولان و شهردار چادگان قرار گیرد و تلاش‌های مسؤولان در فرهنگ‌سازی و انعقاد قرارداد با شرکت‌های توانمند در حوزه بازیافت به نتیجه برسد.

بنی‌جمالی خاطرنشان کرد: سرمایه چادگان محیط زیست، آب و هوای خوب، جنگل و درختان است و همه ما باید در حفظ وحراست از آن کوشا باشیم، امیدواریم تلاش‌های مسؤولان در رفع موانع استقرار دستگاه زباله‌سوز ادامه داشته باشد و شاهد خبرهای خوب در حوزه بازیافت باشیم و دین‌مان را به محیط زیست ادا کنیم.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/ع

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه