موشک فتاح اقتدار روزافزون نظام اسلامی را تثبیت کرد

امام جمعه موقت شهرضا با تأکید بر اینکه امنیت پایدار کشور با موشک فتاح تقویت شد، گفت: این دستاورد مهم اقتدار روزافزون نظام اسلامی را تثبیت کرد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از شهرضا، حجت‌الاسلام محسن طالب‌پور امام جمعه موقت شهرضا ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در سالگرد رحلت امام(ره)، اظهار داشت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب امام از سرآمدان تاریخ است و یک شخصیت همه جانبه‌ای که در بین علمای سلف بی‌نظیر است.

وی با بیان اینکه امیدآفرینی و ایمان دو مقوله مهم سخنرانی مقام معظم رهبری در سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) بود، افزود: امام(ره) یک رژیم سرسپرده مستبد داخلی را به یک نظام جمهوری تبدیل کرد و ایران و ایرانی را عزت داد و کشورهای اسلامی را بهم نزدیک‌تر کرد و بیداری اسلامی محصول این حرکت امام است.

طالب‌پور با اشاره به بهانه‌های مختلف دشمن در تضعیف روحیه خودباوری و ناامیدی نسل جوان، گفت: دشمنان در تلاش هستند تا با بزرگ نشان دادن ضعف‌ و کاستی‌ها و کوچک نشان دادن قوت‌ها در نسل جوان ناامیدی ایجاد کنند که ایجاد امیدآفرینی به‌خصوص برای جوانان از جمله مسائل مهمی است که باید مدنظر باشد. 

امام جمعه موقت شهرضا با اشاره به دیپلماسی فعال نظام جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: در چند هفته گذشته سفرهای متعدد دولتمردان و در رأس آن رئیس جمهور را داشتیم و تقویت روابط با کشورهای اسلامی و شرقی مورد توجه قرار گرفته و قراردادهای اقتصادی بسیاری منعقد شده است.

وی در بخشی دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین دستاوردهای دفاعی کشور موشک فتاح بود، تصریح کرد: با رونمایی از موشک مافوق صوت فتاح، ایران جزو چهار کشور دنیا در این صنعت قرار گرفت و با وجود تحریم‌ها هر روز ایران به دستاوردهای بزرگی دست می‌یابد.

طالب‌پور با تأکید بر اینکه امنیت پایدار کشور با این موشک تقویت شد، افزود: این دستاورد مهم اقتدار روز افزون نظام اسلامی را تثبیت کرد.

امام جمعه موقت شهرضا خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح ما امروز از نظر تجهیزات و نیروی انسانی و ایمان و باور و تاکتیک در شرایطی هستند که دشمنان جرأت حمله نمی‌کنند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/ح

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه