دولت ترکیه وخامت حال اردوغان را تکذیب کرد

کاخ ریاست جمهوری ترکیه شامگاه جمعه طی بیانیه‌ای اعلام کرد که گزارش‌ها مبنی بر وخامت وضعیت سلامتی اردوغان صحت ندارد.

به گزارش گروه بین‌الملل آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، همزمان با تکرار اخبار تاییدنشده از بدحال شدن مجدد «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه، دولت آنکارا این مسئله را تکذیب کرد.

کاخ ریاست جمهوری ترکیه شامگاه جمعه طی بیانیه‌ای اعلام کرد که گزارش‌ها مبنی بر وخامت وضعیت سلامتی اردوغان صحت ندارد.

پیشتر «جان آتاکلی» روزنامه‌نگار ترکیه‌ای در صفحه توییتر خود ادعا کرده بود پزشکان در حال آماده‌شدن برای انجام نوعی عمل جراحی روی اردوغان در آینده نزدیک هستند.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، مرکز مبارزه با اطلاعات نادرست در کاخ ریاست جمهوری ترکیه گفت: «به شایعه‌های غیرمستند با هدف تحریک افکار عمومی توجه نکنید. ادعاهای موجود در تعدادی از حساب‌های شبکه‌های اجتماعی درباره سلامت رئیس جمهور صحت ندارد».

پیش از این نیز دولت ترکیه انتشار اخبار نادرست درباره سلامتی اردوغان و خبر سکته قلبی او در برخی رسانه‌های خارجی را شدیداً محکوم کرده بود. (جزئیات بیشتر)

حدود یک ماه قبل بود که مصاحبه تلویزیونی زنده رئیس جمهور ترکیه به دلیل کسالت او برای دقایقی به صورت موقت قطع شد. اردوغان ۱۵ دقیقه بعد برای عذرخواهی به دلیل کسالت به آنتن بازگشت و گفت: «دیروز و امروز کار سخت بود. به همین خاطر دچار آنفلوآنزای معده شدم». وی سپس قبل از پایان برنامه، به چند سوال دیگر پاسخ داد.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه