| اعمال شرایط شرجی برای مصرف برق در مازندران

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با بیان اینکه الگوی مصرف برق در استان ۴۰۰ کیلووات ساعت است، گفت: این میزان براساس شرایط شرجی بودن هوا ابلاغ شده است.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از مازندران، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه‌ای «به‌علت هوای شرجی مناطق حاشیه دریای مازندران، الگوی مصرف برق افزایش یابد » خواستار پیگیری این سوژه شدند.

در این سوژه آمده است؛ با توجه به فصل گرما و شرجی شدن مناطق ساحلی دریای مازندران در استانهای شمالی و الگوی برق ۳۵۰کیلو وات ساعت در ماه و استفاده ساکنان مسکونی از کولرگازی لذا از شما خواهشمندم که الگوی مصرف را تا ۲ هزار کیلووات ساعت در ماه برسانید.

در ادامه این عنوان آمده است: مردم نوار ساحلی در شمال تابستانی شرجی را پیش رو خواهند داشت و کولر آبی استفاده نمی‌کنند.

در همین خصوص به سراغ سیدکاظم حسینی کارنامی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مازندران رفتیم که در پاسخ به خبرنگار ما گفت: الگوی مصرف برق در استان مازندران ۴۰۰ کیلووات ساعت است که در مقایسه با برخی استان‌ها از جمله تهران که ۳۰۰ کیلووات ساعت بوده، بیشتر است.

وی با بیان اینکه الگوی مصرف براساس میانگین مصرف است، افزود: الگوی مصرف براساس دستورالعمل وزارت خانه بوده و در اختیار استان‌ها نیست.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مازندران با اعلام اینکه الگوی مصرف براساس شرایط استان و شرجی بودن هوا ابلاغ شده است، گفت: برخی بدمصرف هستند در غیر این صورت الگوی مصرف جوابگو است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه