ترامپ: بایدن برای جلوگیری از رویارویی با من می‌خواهد زندانی‌ام کند

رئیس جمهور سابق آمریکا در سخنرانی مدعی شد که باید برای جلوگیری از رویارویی با وی، در تلاش است تا او را زندانی کند.

به گزارش گروه بین‌الملل آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا شامگاه شنبه در سخنرانی درباره چالش‌هایی که آمریکا با آن مواجه است هشدار داد.

وی که این سخنرانی را پس از مطرح شدن اتهامات اخیر علیه خود انجام می‌داد، گفت: «دشمنان آمریکا در داخل خطر بزرگتری از دشمنان در خارج به شمار می‌آیند».

ترامپ گفت: «تهمت‌های مطرح شده علیه من مانع از ادامه مسیر به سوی کاخ سفید نخواهد شد».

رسانه‌های آمریکایی گزارش داده‌اند در کیفرخواست صادرشده اخیر علیه دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق آمریکا، ۳۷ مورد اتهام علیه او در ارتباط با نگهداری اسناد محرمانه، مانع‌تراشی در اجرای عدالت و طرح بیانیه‌های نادرست مطرح شده است. محاکمه ترامپ تقریباً یک سال بعد از آن صورت می‌گیرد که اف.بی.آی بعد از جستجوی محل سکونت ترامپ در عمارت «مار-ئه-لاگو» بیش از ۱۰۰ سند محرمانه کشف کرد. «بیل بار» وزیر دادگستری ترامپ و یکی از نزدیکترین یاران وفادار او در ماه آوریل در گفت‌وگویی با شبکه خبری فاکس‌نیوز گفته بود مسئله نگهداری این اسناد پرونده‌ای «بسیار جدی» است. 

رئیس جمهور سابق آمریکا در ادامه سخنرانی خود ضمن متعهد شدن به شکست بایدن در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا، افزود: «در انتخابات آتی با تقلب مواجه خواهیم شد».

ترامپ افزود: «با تهدیدات متعددی در سراسر جهان مواجه هستیم و بار دیگر آمریکا را بزرگ خواهیم کرد».

وی ادامه داد: «دموکرات‌ها تلاش دارند تا اتهام خیانت را علیه من مطرح کنند اما در این زمینه موفق نخواهند شد».

ترامپ گفت: «دموکرات‌ها از فعالیت‌های انتخاباتی من جاسوسی کرده‌اند و کسی نیز از پرونده‌های پسر بایدن سراغی نمی‌گیرد».

رئیس جمهور سابق آمریکا افزود: «بایدن برای جلوگیری از رویارویی با من تلاش دارد تا رقیب سیاسی خود را زندانی کند».

وی تاکید کرد: «هرگز تسلیم نخواهم شد و هرگز مبارزه برای آمریکا را متوقف نخواهم کرد و در انتخابات 2024 در برابر دولت فاسد کنونی آمریکا خواهم ایستاد».

پایان پیام/.

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه