خوابی آسوده در هتل های ارزان بندرعباس

بندرعباس از زیباترین و مهمترین بنادر جنوبی ایران است. این شهر علاوه بر مسئله تجاری به لحاظ گردشگری نیز حائز اهمیت است. گردشگران با اقامت در هتل بندرعباس می‌توانند از جاذبه‌های دیدنی این شهر بازدید کرده و علاوه بر آن خریدی ارزان نیز داشته باشند.

بندرعباس از زیباترین و مهمترین بنادر جنوبی ایران است. این شهر علاوه بر مسئله تجاری به لحاظ گردشگری نیز حائز اهمیت است. گردشگران با اقامت در هتل بندرعباس می‌توانند از جاذبه‌های دیدنی این شهر بازدید کرده و علاوه بر آن خریدی ارزان نیز داشته باشند.

برای اقامت در بندرعباس می‌توان هتل های ارزان بندرعباس را انتخاب کنید تا علاوه بر خدمات و امکانات مناسب، هزینه کمتری نیز پرداخت کرده و سفری ارزان و کم‌خرج اما خاطره‌انگیز را تجربه کنید. در ادامه هتل‌های ارزانی که امکانات خوبی ارائه می‌دهند تا در آنها خوابی آسوده و دلچسب داشته باشید را معرفی می‌کنیم.

هتل‌های ۴ستاره بندرعباس
هتل آتیلار ۱ بندرعباس

هتل آتیلار 1 بندرعباس با ۱۳ طبقه و ۹۸ اتاق بلندترین ساختمان شهر است. واحدهای اقامتی باظرفیت یک تا سه‌نفره و با مدرن‌ترین و مجهزترین امکانات جهت رفاه گردشگران فراهم شده است. پارکینگ هتل با ظرفیت ۳۰ اتومبیل آماده خدمت‌رسانی به مهمانان هتل می‌باشد.

امکانات و خدمات هتل آتیلار ازقبیل: آسانسور، آژانس مسافرتی و تور، کافی‌شاپ، خدمات پزشکی، خدمات CIP، سالن بیلیارد، سالن کنفرانس، صندوق امانات، پذیرش ۲۴ساعته، خشکشویی و مینی‌بار و... می‌باشد. موقعیت مکانی هتل باعث شده تا دسترسی خوبی به جاذبه‌های گردشگری و تفریحی بندرعباس داشته باشد.

هتل آتیلار ۱ از هتل های ارزان بندرعباس به‌شمار می‌آید. از هتل آتیلار تا ساحل خلیج‌فارس پنج دقیقه با اتومبیل فاصله است. فاز یک و دو هتل ازطریق لابی به هم ارتباط دارند.

هتل استاتیس

هتل ۴ستاره استاتیس بندرعباس با مساحتی ۳۰۰۰ مترمربع در سال ۱۴۰۰ در سواحل نیلگون خلیج‌فارس شروع به فعالیت کرد. این هتل در ۷ طبقه و ۵۷ واحد اقامتی ساخته شده است. موقعیت مکانی هتل استاتیس در نزدیکی معبد هندوها و در نزدیکی اسکله شهیدحقانی واقع شده است.

کارکنان و پرسنل مجرب و کارآزموده هتل استاتیس آماده پذیرایی از گردشگران می‌باشند و در تلاش‌اند که سفری خوش برای مهمانان خود رقم بزنند. واحدهای اقامتی هتل استاتیس بندرعباس با دکوراسیون و چیدمانی شیک و ساده طراحی شده تا اقامتی دلنشین و خوشایند را برای مهمانان خود به‌ارمغان آورد. واحدهای اقامتی به شکل‌های یک ‌تخته، دو تخته، سه ‌تخته و سوئیت‌های ۴ نفره آماده رزرو می‌باشد.

تمامی واحدها از امکانات رفاهی استاندارد و عالی پوشش داده شده تا مهمانان اقامتی خوشایند را در این هتل سپری کنند. سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس، مینی‌بار با هزینه، لوازم بهداشتی برای هر فرد به‌صورت مجزا، تلویزیون، مبلمان راحتی، حمام، بالکن، سرویس بهداشتی، سیستم سرمایشی و گرمایشی و... بخشی از امکانات داخل واحدهای اقامتی می‌باشد.

امکانات کلی هتل شامل رستوران ایرانی، رستوران فست‌فود، رستوران سنتی، رستوران فضای باز بامنوی غذاهای ایرانی و فرنگی با کیفیتی عالی و لذیذ، تالار مجلل، سونا بخار، سونا خشک، سالن بدنسازی، استخر سرپوشیده، سالن بیلیارد، سالن کنفرانس و همایش و.... می‌باشد.

تالار هتل برای انجام مراسمات خاص و ویژه بسیار مناسب است و رضایت مهمانان را به‌همراه دارد. امکانات تفریحی هتل مانند سالن‌های ورزشی و استخر و... جهت رفع خستگی بسیار لذت‌بخش است. رستوران هتل با تنوع غذایی و کیفیت بالا پذیرای مهمانان می‌باشد. در کافی‌شاپ هتل نیز می‌توان ساعتی آرام و دلچسب را با نوشیدنی و میان وعده‌های متنوع در کنار عزیزان خود سپری کرد.

هتل‌های ۳ستاره بندرعباس
هتل سفید بندرعباس

هتل‌آپارتمان سه‌ ستاره سفید در سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل نوساز در هشت طبقه و ۲۵ واحد اقامتی میزبان شایسته‌ای برای روزهای خوش سفرتان می‌باشد. هتل سفید نسبت به امکاناتی که ارائه می‌دهد از هتل های ارزان بندرعباس به‌حساب می‌آید. موقعیت مکانی هتل دسترسی راحتی به تمامی بخش‌های شهر از جمله فرودگاه بین‌المللی بندرعباس دارد.

هتل سفید علاوه ‌بر امکانات مناسب و خوب، قیمت مقرون‌ به ‌صرفه‌ای دارد که می‌تواند هزینه سفر شما را کمتر کند. واحدهای هتل به‌صورت ۱ تا ۴ نفره آماده رزرو می‌باشد. رستوران هتل باظرفیت ۹۰ نفر، غذاهای باکیفیت ایرانی و دریایی را ارائه می‌دهد. پارکینگ هتل باظرفیت ۱۰ اتومبیل در اختیار مهمانان هتل می‌باشد. امکانات سرویس هتل شامل آسانسور، تلویزیون، اینترنت در لابی، سرویس بهداشتی، نمازخانه، پله اضطراری، تاکسی سرویس ویژه و... است.

هتل ایران بندرعباس

هتل سه ستاره و نوساز ایران از بهترین و مناسب‌ترین هتل آپارتمان‌های بندرعباس است که در زمره هتل های ارزان بندرعباس قرار دارد که می‌توانید برای اقامت چند روزه این هتل را  انتخاب کنید. هتل ایران با چهار طبقه و ۵۸ واحداقامتی و سوئیت باظرفیت یک تا پنج تخته، جهت ارائه امکانات و خدمات رفاهی  به مهمانان خود آماده پذیرایی می‌باشد.

تمامی واحدهای اقامتی دارای مبلمان، پاورسوئیچ، روم‌ سرویس، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، اینترنت رایگان، تلویزیون، آسانسور،  پله اضطراری، کافی‌نت و کافی‌شاپ، خشکشویی، پذیرش ۲۴ ساعته و لابی  بخشی از امکانات کلی هتل است.

هتل فاقد رستوران و پارکینگ اختصاصی می‌باشد. پنجره واحدهای اقامتی رو به دریا است که چشم‌اندازی زیبا و دلنشین دارد. اتاق خواب‌های هتل بسیار شیک و با وسایلی نونوار بوده زیرا هتل ایران در سال ۱۳۹۵ شروع به فعالیت کرد.

هتل امین

از دیگر هتل‌های پرطرفدار هتل سه ستاره امین است که از نظر قیمت و کیفیت امکانات و خدمات در سطح بسیار خوب می‌باشد. یکی از دلایل محبوبیت هتل این است که در لیست هتل های ارزان بندرعباس قرار گرفته است. هتل امین یک هتل ساحلی با معماری شیک و مدرن می‌باشد.

این هتل دارای ۳ طبقه و ۵۲ واحد اقامتی که مجهز به امکانات کامل و باکیفیت می باشد. واحدها باظرفیت یک تا سه نفره بسیار تمیز و لوکس است تا سفری خاطره‌انگیز و فراموش نشدنی برای شما رقم بزند. هتل امین فاقد پارکینگ اختصاصی و رستوران است. این هتل جزء هتل های ارزان بندرعباس می‌‌باشد.

تمامی اتاق‌ها مجهز به امکانات مبلمان، پاورسویچ، روم ‌سرویس، تلوزیون، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، اینترنت رایگان، درآور، یخچال و کمدلباس می‌باشد. امکاناتی نظیر چایخانه سنتی، کافی‌نت، آسانسور، پله اضطراری، ترانسفر رفت‌ و برگشت، خشکشویی، خدماتCIP، سرویس ویژه معلولین، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، فضای سبز و... قسمتی از امکانات و خدمات رفاهی هتل امین می‌باشد.

هتل قدس

هتل قدس سرآمد هتل‌های سه ستاره بندرعباس است که در سال ۱۳۸۳ تاسیس شد. هتل قدس در دو ساختمان ۴ طبقه با مجموع ۴۰ واحداقامتی آماده خدمت‌رسانی به مهمانان و گردشگران می‌باشد. یکی از مزیت‌های هتل قدس نزدیکی به اسکله شهیدحقانی است زیرا از طریق این اسکله می‌توان با قایق‌ها و لنج‌هایی که وجود دارد به جزیره قشم و هرمز رفت‌ و آمد کرد که برای مسافران بسیار جذاب و دیدنی است.

امکانات و خدمات هتل قدس شامل نمازخانه، روم سرویس، آسانسور، خدمات خانه‌داری، کتابخانه، تلویزیون، خودپرداز و صرافی، جعبه کمک‌های اولیه، روزنامه، فتوکپی و فکس، پارکینگ سرپوشیده، سیستم اطفاء‌حریق، پله اضطراری، اینترنت رایگان و نامحدود و... بخشی از امکانات هتل قدس می‌باشد.

واحدهای اقامتی هتل به ‌شکل‌های یک تخته، دو تخته و سه تخته است. در تمامی واحدها امکاناتی همچون سرویس بهداشتی، حمام، کمد لباس، اسپلیت، رخت آویز، اینترنت در اتاق، تلویزیون، یخچال، تلفن و صبحانه رایگان را شامل می‌شود. این هتل به‌عنوان یکی از هتل های ارزان بندرعباس به‌شمار می‌آید.

فاصله هتل تا مراکز خرید مانند سیتی‌سنتر و ستاره شهر را با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی می‌توان طی کرد. فاصله تا مرکز خرید ستاره جنوب و بازار قدیم تنها ۱۵دقیقه پیاده‌روی است. هتل قدس فاقد رستوران است و مهمانان برای صرف غذا به رستوران‌های دیگر می‌روند.

هتل دریا

هتل سه‌ ستاره دریا در زمره هتل‌ های ارزان بندرعباس به‌شمار می‌آید و هتلی مقرون ‌به‌ صرفه و کم هزینه است. این هتل در محله چهارباغ بندرعباس واقع شده و به مرکز خرید سیتی‌سنتر، مجتمع تجاری زیتون و اسکله شهیدحقانی نزدیک می‌باشد.

واحدهای اقامتی هتل دریا با کلیه امکانات رفاهی در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. رستوران و کافی‌شاپ هتل با بهترین کیفیت و تنوع از مهمانان خود پذیرایی می‌کنند. هتل دریا فاقد پارکینگ است و موقعیت مکانی هتل از ساحل دریا فاصله دارد.

هتل‌های ۲ستاره بندرعباس
هتل آپادانا بندرعباس

از دیگر هتل های ارزان بندرعباس که هتلی اقتصادی به‌شمار می‌رود هتل دو ستاره آپادانا می‌باشد. هتل در ۷ طبقه و ۴۹ واحد اقامتی باظرفیت یک تا پنج نفر پذیرای مهمانان و مسافران می‌باشد. هتل آپادانا واقع در خیابان امام خمینی و پشت مجتمع سیتی‌سنتر واقع شده است. نزدیکی به مرکز تجاری سیتی‌سنتر یکی از ویژگی‌های مثبت این هتل می‌باشد.

واحدهای تمیز و مرتب هتل شامل امکانات مناسب و استاندارد بوده تا سفری خوش و راحت را برای شما به‌ارمغان آورد. علاوه بر نزدیک بودن به مرکز سیتی‌سنتر به جاذبه‌های دیدنی دیگر مانند عمارت کلاه فرنگی، معبد هندوها، حمام گله‌داری، و موزه‌های بندرعباس فاصله چندانی ندارد. هتل آپادانا به‌دلیل دسترسی راحت به مراکز خرید و جاذبه‌های دیدنی و فاصله‌ی کمی که تا ساحل خیلج فارس دارد بسیاری از دغدغه‌های سفر را برای شما کم می‌کند.

امکانات هتل همچون پارکینگ، آسانسور، کافی‌نت، تاکسی سرویس، صندوق امانات، نمازخانه، تلویزیون، اتاق چمدان، اینترنت در لابی، سیستم اعلام حریق، خدمات تور، کتابخانه، کافی‌شاپ ۲۴ ساعته، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و ... بخشی از خدمات رفاهی هتل می‌باشد. پارکینگ هتل آپادانا با ظرفیت ۱۸ خودرو در اختیار مسافران هتل قرار دارد.

هتل فروغ بندرعباس

پیدا کردن هتل مناسب و ارزان در سفر بسیار مهم است تا هزینه‌های سفر تا حد امکان کاهش پیدا کند. یکی از هتل های ارزان بندرعباس هتل دو ستاره فروغ است که در سال ۱۳۷۱ شروع به کار کرد. این هتل در دو طبقه و ۴۲ واحداقامتی با امکانات رفاهی کامل و قابل قبول و همچنین پرسنلی کارآزموده و مجرب با افتخار آماده پذیرایی از مهمانان عزیز می‌باشد.

امکانات هتل شامل تلویزیون، یخچال، چای‌ساز، سیستم تهویه مطبوع، کافی‌شاپ، دو رستوران سنتی و کلاسیک، سالن کنفرانس، روم سرویس، تاکسی سرویس، پارکینگ، اینترنت، خشکشویی و تالار مجلل و زیبا جهت برگزاری جشن‌ها و مراسم خاص، از جمله خدمات رفاهی هتل فروغ می‌باشد.

موقعیت مکانی هتل دسترسی آسانی به فرودگاه، ایستگاه راه آهن، پایانه مسافربری بندرعباس، معبد هندوها، عمارت کلاه‌ فرنگی، حمام گله‌داری و چشمه آبگرم گنو دارد. هتل نسبتاً در مرکز شهر و در بلوار دانشگاه بندرعباس واقع شده است. 

هتل سعدی بندرعباس

هتل دو ستاره سعدی از جمله هتل‌های اقتصادی و ارزان است. امکانات رفاهی و خدماتی خوب و استانداردی دارد. این هتل در بافت قدیمی شهر بندرعباس واقع شده است و دسترسی خوبی به مکان‌های تاریخی و دیدنی بندرعباس دارد. واحدهای اقامتی هتل سعدی با تمامی امکانات و خدمات مخصوص هتل‌های دوستاره در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

هتل مریم بندرعباس

هتل آپارتمان مریم در لیست بهترین هتل های ارزان بندرعباس به‌شمار می‌رود. هتل در سال ۱۳۸۷ تاسیس شد و شروع به فعالیت کرد و با تجربه هتلداری زیاد در خدمت مهمانان خود می‌باشد. واحدهای اقامتی هتل مریم به‌صورت سه نفره، پنج نفره و هفت نفره در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. پنجره‌های بعضی از واحدهای هتل روبه دریای نیلگون خلیج فارس می‌باشد. این هتل با ارائه امکانات کامل و استاندارد، رضایت مهمانان خود را کسب کرده است.

هتل اطلس بندرعباس

از دیگر هتل های ارزان بندرعباس می‌توان از هتل آپارتمان اطلس نام برد. این هتل دارای اتاق‌هایی تمیز و مرتبی است که امکانات استاندارد و کاملی دارد و توانسته رضایت مهمانان خود را جلب کند. تمامی واحدهای اقامتی هتل اطلس دارای یخچال، تلویزیون، تلفن، اینترنت، مبلمان، سرویس تهویه خودکار، حمام و سرویس بهداشتی است. هتل دارای لابی، صندوق امانات و تاکسی سرویس است.

موقعیت مکانی هتل نسبتاً در مرکز شهر قرار گرفته و به راحتی می‌توان به اسکله شهید حقانی، فرودگاه، مراکز خرید، اماکن دیدنی و ساحل دریای خلیج فارس دسترسی پیدا کرد. این هتل تک‌ستاره از لحاظ امکانات چیزی از هتل‌های دوستاره بندرعباس کم ندارد.

اقامتگاه‌های بوم‌گردی بندرعباس
اقامتگاه بوم‌گردی زال

از دیگر هتل های ارزان بندرعباس که جزء اقامتگاه‌های بوم‌گردی محسوب می‌شود اقامتگاه بوم‌گردی زال می‌باشد. این اقامتگاه مساحتی حدود ۷۰۰ متر داشته و چهار واحداقامتی بزرگ دارد. این اقامتگاه مناسب سفرهای گروهی بوده چرا که ظرفیت واحدهای اقامتی ۱۵ نفر می‌باشد و هر واحد مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام و سرویس بهداشتی است.

سرویس خواب اتاق خواب، به‌صورت کف‌خواب است. در محوطه اقامتگاه آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی نیز وجود دارد. مسافران در صورت تمایل می‌توانند غذای خود را سفارش دهند. با اقامت در این اقامتگاه بوم گردی لذت تفریحاتی چون روستاگردی را می‌توان تجربه کرد. 

اقامتگاه بوم‌گردی جای بزرگان

از دیگر هتل های ارزان بندرعباس که به صورت اقامتگاه در اختیار مسافران قرار گرفته است اقامتگاه بوم‌گردی جای بزرگان است. این اقامتگاه امکاناتی نظیر حمام، سرویس بهداشتی، سرویس کف‌خواب، پارکینگ، یخچال، سیستم سرمایشی و گرمایشی را دارا می‌باشد. با اقامت در این فضای سنتی می‌توان زندگی سنتی جنوب ایران را از نزدیک تجربه کرد.

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه