هنیه: ایران، رکن استوار و قابل اتکا برای محور مقاومت است

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس فلسطین گفت که ایران یک رکن استوار است که مقاومت فلسطین و محور مقاومت در جنگ اصلی با دشمن صهیونیستی و هژمونی آمریکا بر آن تکیه می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس فلسطین شامگاه امروز دوشنبه یکم خرداد، پاسخ پیام سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را داد.

سردار قاآنی، بیست و چهارم اردیبهشت ماه گذشته طی پیامی به گروههای مقاومت، تأکید کرد که مجاهدان قدس و کرانه باختری و سراسر سرزمین فلسطین، ثابت کردند صبح پیروزی نزدیک است. این پیام پس از جنگ جهاد اسلامی با رژیم صهیونیستی موسوم به «انتقام آزادگان» صادر شد.

شبکه خبری المیادین به نقل از هنیه گزارش داد، دشمن صهیونیستی فکر می‌کرد که با ترور فرماندهان سرایا القدس، مقاومت در هم خواهد شکست و ملت فلسطین هم دچار ترس و وحشت خواهد شد. در جنگ انتقام آزادگان، شش نفر از فرماندهان این گروه فلسطینی به همراه برخی از اعضای خانواده‌های خود ترور شدند.

این مقام حماس ادامه داد:دشمن فکر می‌کرد که  این تجاوز برای خروج از بحران داخلی، به آن کمک خواهد کرد و ارتش آن هم، بازدارندگی را به دست می‌آورد، ولی نتایج جنگ انتقام آزادگان، بحران صهیونیستها را عمیق کرد.

وی با بیان اینکه پیروزی گروههای مقاومت در این جنگ، مبتنی بر قدرت و اتحاد در میدان و سیاست بود، خاطر نشان کرد: پیام قاآنی، بیانگر موضع رهبر معظم انقلاب [اسلامی ایران] و پایبندی ایران به حمایت نامحدود از مقاومت است.

هنیه در پایان تأکید کرد که ایران یک رکن استوار است که مقاومت فلسطین و محور مقاومت در جنگ اصلی با دشمن صهیونیستی و هژمونی آمریکا بر آن تکیه می‌کند.

 ارتش رژیم صهیونیستی بامداد سه‌شنبه   (۱۹ اردیبهشت) اعلام کرد عملیات نظامی جدیدی با نام «الدرع و السهم» (سپر و پیکان)، را علیه نوار غزه آغاز کرده و حملات به مواضع جنبش مقاومت جهاد اسلامی برای سه روز ادامه خواهد داشت. 

 اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین، در دومین روز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، از آغاز عملیات«ثأر الاحرار» (انتقام آزادگان) خبر داد و پاسخ راکتی و موشکی مقاومت آغاز شد. بر اساس جدیدترین آمار از شمار قربانیان فلسطینی در دور جدید تجاوز صهیونیست‌ها به نوار غزه، ۳۳ نفر شهید و ۱۹۰ نفر هم مجروح شدند.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه