امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی به 31 مورد حادثه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: نیروهای هلال احمر استان تنها در هفته گذشته به ۳۱ مورد حادثه امداد رسانی داشته اند.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از بیرجند، محمد علی کاوسی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به عملیات امداد و نجات و خدمات ارائه شده در هفته گذشته، اظهارداشت: مجموع کل حوادث به وقوع پیوسته در این مدت ۳۱ مورد بوده که ۲۱ مورد مربوط به حوادث جاده ای بوده است.

وی با بیان اینکه چهار مورد از حوادث شهری و دو مورد مربوط به حوادث کوهستان بوده است، افزود: همچنین یک مورد از حوادث هفته گذشته مربوط به سیل آبگرفتگی بوده و سه مورد هم به صورت حضوری خدمات گرفته اند.

کاوسی، مجموع کل حادثه دیدگان را ۹۴ نفر اعلام کرد و گفت: ۷۸نفر از این افراد مربوط به حوادث جاده ای، پنج نفر سیل و آبگرفتگی، پنج نفر شهری، سه نفر کوهستان بوده و سه نفر هم به صورت حضوری خدمات گرفته اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی اظهار کرد: با تلاش تیم های امدادی ۲۱ نفر از حادثه دیدگان نجات یافته اند که ۲۰ نفر به مراکز درمانی منتقل و یک نفر در محل درمان شده است.

وی با بیان اینکه ۱۰۶ نفر در قالب ۴۵ تیم به این حوادث امدادرسانی داشته اند، گفت: به همت تیم های امدادی، دو مورد عملیات رها سازی انجام شده است.

پایان پیام/۶۹۰۲۷

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه