ایمیدرو به تعهداتش در مدرسه سازی برای خراسان جنوبی عمل نکرد

سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز خراسان جنوبی گفت: با توجه به سفر ریاست جمهوری به خراسان جنوبی در سال ۱۴۰۰ سازمان ایمیدرو مکلف شد که هزینه ساخت مجتمع آموزشی ۶ کلاسه و خوابگاه ۹۰ نفره را پرداخت کند که متاسفانه تاکنون همکاری خوبی در این رابطه انجام نپذیرفته است.

حامد رخسار پور، سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار کارآفرینان اقتصاد از بیرجند اظهار داشت: سرانه فضای آموزشی شهرستان زیرکوه ۶.۸۹ مترمربع به ازای هر نفر است و در حال حاضر ۱۹ پروژه فعال داریم که تا مهرماه پیش رو ۷ پروژه آن افتتاح می شود.

وی ادامه داد: با توجه به سفر ریاست جمهوری به خراسان جنوبی در سال ۱۴۰۰ سازمان ایمیدرو مکلف شد که هزینه ساخت مجتمع آموزشی ۶ کلاسه و خوابگاه ۹۰ نفره را پرداخت کند که متاسفانه تاکنون همکاری خوبی در این رابطه انجام نپذیرفته است.

وی ابراز امیدواری کرد: با پیگیری نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسؤولان استانی و شهرستانی هرچه سریع تر، اعتبار مورد نظر تخصیص پیدا کند.

همچنین پروژه مهم استخر دانش آموزی شهر حاجی آباد زیرکوه در حال تست نهایی است و امیدواریم تا هفته دولت افتتاح و دانش آموزان از این فضاها بهره مند شوند.

سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی با بیان این که خیران گام های موثری در ساخت مدارس برداشته‌اند، افزود: همراهی خیران نیک اندیش را در کنارمان سبب برکت و انگیزه می دانیم و به همت این بزرگواران حدود ۲۳ میلیارد تومان به حوزه مدرسه سازی در این شهرستان کمک شده است.

پایان پیام/۶۹۰۷۵

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه