سرمربی والیبال اسلوونی: ایرانی‌ها مبارزان فوق‌العاده‌ای هستند

سرمربی تیم ملی والیبال اسلوونی با بیان این‌که بازیکنان ایران مبارزان فوق‌العاده‌ای هستند، گفت: متوقف کردن تیم ایران بسیار سختی است و بایداین تیم باید صبور باشیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، تیم ملی والیبال ایران ساعت 7:10 دقیقه فردا (یکشنبه 21 خرداد) در آخری مسابقه هفته نخست خود در مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها 2023 به مصاف اسلوونی می‌رود.

سرمربی تیم ملی والیبال اسلوونی پیش از دیدار مقابل ایران اظهار داشت: در ابتدای مسابقات هستیم و هنوز تیم‌ها مشغول آماده‌سازی هستند چرا که فصل باشگاهی به تازگی به پایان رسیده است.

گئورگه کرتو با بیان این‌که در این موقعیت همه مربیان سعی دارند جورچین خود را کنار هم بگذارند و مرتب کنند، تصریح کرد: همچنین بایستی راه حل‌هایی را برای بازیکنانی که فصل طولانی داشتند، پیدا کنیم. به یقین در این لحظه مهمترین مسئله شرایط فیزیکی آن‌ها است. بایستی به بازی‌های روز به روز پست سر هم عادت کنند. چیزی که در رقابت‌های قهرمانی امکان پذیر نیست.

وی تاکید کرد: شما باید به این ریتم که هر روز یا هر سه روز پشت سر هم بازی داشته باشید، عادت کنید. چنین چیزی اصلا آسان نیست آن هم پس از فصل طولانی که پشت سر گذاشتند. اما بازیکنان من مشکلی ندارند و مرحله به مرحله ارتباطات مورد نظر را پیدا می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال اسلوونی درباره بازی‌های تیم ایران در هفته نخست لیگ ملت‌ها گفت: مطمعنا که آن ها را تماشا کردم. مطلع هستیم که ایران تیمی بسیار پویا است که بازی خوبی را با توپ ارائه می‌دهد. در این تیم فقط توانایی فیزیکی وجود ندارد، بلکه تکنیک تیم ملی والیبال ایران نیز بسیار خوب است.

وی با بیان اینکه بازیکنان والیبال ایران مبارزه کننده‌های فوق العاده ای هستند، ادامه داد: متوقف کردن آن‌ها بسیار بسیار سخت است به ویژه وقتی که لحظه خوبی داشته باشند. به همین دلیل مقابل ایران اغلب تیم‌ها بایستی صبور باشند و سعی کنند والیبال را با توجه بیشتری بازی کنند. فکر می‌کنم ایران یکی از بهترین تیم‌ها است، در واقع اینجا در لیگ ملت ها شانزده تیم برتر  دنیا هستند که یعنی هر تیم می تواند تیم دیگر را شکست دهد.

کرتو تاکید کرد: بازی پوریا حسین خانزاده را دیدم. خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم از نحوه بازی که در زمین انجام میدهد. در چند سال اخیر تیم ملی والیبال ایران همیشه تعدادی بازیکن جوان و فوق‌العاده را به همراه آورده است. به همه نشان دادند که مدرسه والیبال ایرانی‌ها چقدر خوب است آن هم با معرفی بازیکنان جدید به تیم ملی.

پایان پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه